Vi i ContinYou håper du er fornøyd med din Contact.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og forenkle Contact, gjennom ditt abonnement hos oss får du del i disse forbedringene.

Vi har nå gjort det slik at Contact fungere selvstendig, helt uten Gateway (den hvite boksen).

Den nye versjonen Contact selges derfor nå uten Gateway.  Oppdateringene vil nå foregå direkte mellom klokken og telefonens app (Guardian). Se forklaring nedenfor.

Denne oppdateringen får selvfølgelig alle våre Contact-abonnementer del i. Det betyr også at hvis dere ikke bruker deres Gateway til å lade klokken er denne nå ikke nødvendig å bruke for deg. Den kan nå lades gjennom ordinære lade-adapter til mobiltelefon. Hvis du ønsker å få tilsendt en egen lade-adapter, ta kontakt med oss her på mail og gi oss din adresse, så sender vi deg en gratis, der vi også inkludere en returlapp for din gamle Gateway. (veil, pris på lade-adapter 149.-)

Generelle fordeler med å kvitte seg med Gateway.

  • Contact er nå uavhengig av hvor du lader
  • Det er ikke lenger nødvendig med internett hjemme hos brukeren.
  • Enklere oppsett.
  • Enklere å bytte brukere/pårørende (om nødvendig)

 

Hvordan skjer nå oppdateringene av klokken?
Oppdateringen vil nå skje via APP-en

  1. Sett klokken på lading..
  2. Gå inn på app-en (Guardian).
  3. Trykk på navnet til bruker av Contact.
  4. Trykk på «Contact«.
  5. Trykk på «Oppdater«.  Da vil klokken oppdateres via blåtann/Bluetooth  mellom telefon og Contact.

(merk at telefon og Contact da må være i nærheten av hverandre)

 

Skulle det være noe du lurer på, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på:
51 66 51 66 eller  service@continyou.no

Teknisk sjef, Terje Otto og Torbjørn, sjef for utvikling er veldig fornøyde med innsatsen fra teknisk-team den siste perioden rundt gjennomførelsen av «Gateway-fri Contact».
-Det har vært en imponerende jobb av alle involverte, sier Terje Otto, dette er et stort steg i å gjøre Contact enda lettere i oppsett og bruk! Vi er veldig fornøyd, sier en stolt teknisk sjef.